четвртак, 11. јун 2020.

КЊИГА О ЉУ БАНУ



У издању "Алме" и Енигматског клуба "Нова загонетка", у едицији "Мала енигматска библиотека" почетком јуна изашла је из штампе нова енигматска књига "ЉУ БАН - енигматика Љубислава Дракулића", аутора Јована Вуковића и Владимира Шарића.

Књига садржи 150 страна А5 формата и обухвата животни пут и енигматску каријеру једног од доајена екс југословенског простора, инж Љубислава Дракулића (89 година напунио 1. маја), који последњих десетак година живи у Сиску, након што је од 1991. до 2011. живео у Београду. Најстарији је живи сарадник београдске "Новости Енигме" и "Весника" ЕК "Нова загонетка".

Рецензент књиге и технички уредник је Мирослав Лазаревић, техничку припрему је урадио Драган Лојаница, док је корице креирала Дејана Јовановић, а "Алмин" одговорни уредник је др Ђорђе Оташевић. Први тираж књиге је 100 примерака.

Књига се може набавити код издавача и аутора по цени од 500,00 динара. 

Информације се могу добити на телефоне и мејлове: 
Мирослав Лазаревић - 011/2131-143; 064/9452-493; e.mail: miroslav.lazarevic40@open.telekom.rs ; 
Јован Вуковић - 022/321-135; 064/2246-560; e-mail: vukovicenigmata@gmail.com ; 
Владимир Шарић - 022/480-211; 065/9999-212; e-mail: vlagor5149@gmail.com.

Ово је, после књига о Михајлу Вемићу ("Словни ребуси Михајла Вемића") и др Бошку Петровићу ("Чудесни енигматски свет Бошка Петровића") још једна биографска монографска књига о још једном великану енигматике са ових наших простора. (Влашар)

1 коментар:

  1. Да се похвалим!
    Данас ми је колега Влада Шарић послао две књиге и 3 броја Мале укрштенице.Послао ми је књигу ЉУ БАН и књигу ПОЕТСКЕ БАСНЕ Гордане Шарић Јовановић.
    Захваљујем се колеги Шарићу.
    А вас драге колеге МОЛИМ да погледате, код вас по чошковима, можда се *крију* три броја Мале укрштенице, који вам нису потребни а који ми недостају, и онда сам КОМПЛЕТИРАО од бр. 1 до 395/396...Недостају ми још 388; 389 и 391/392 Хвала унапред сваком, ко ми пошаље макар и један број који ми недостаје. Поаздрав Живадин

    ОдговориИзбриши

Коментарисање је у начелу слободно. Увредљиви, спам/бот, малициозни, коментари који износе очигледне неистине и/или клевете, неће бити објављени.