четвртак, 25. април 2024.

ПРЕМИНУО ЕНИГМАТА СТЕВАН АПОСТОЛОВИЋ

 



        У данашњој "Политици" (24.04.2024) налетео сам на неколико читуља за нашег колегу Апостоловића. Био је најстарији међу нама, рођен 1933 године, доајен што би се рекло. Прве загонетке је објавио такорећи као дечак са непуних 13 година,  после неког времена се окренуо другим активностима,  тек од 2000. године је поново у  енигматици. 

        Имао сам са њим само неколико директних контаката и то је било коректно. Случајно смо се срели кад је био са супругом у центру Београда, пре можда 3-4 године, кад ми је рекао да се више не бави никаквом енигматиком и да га то више не занима.

        Укључим се на Гугл да видим да ли ту има неки податак о њему и налетим на блог Славка Бована са датумом 15.08.2018. Ту се помиње његово име, на екрану је његова укрштеница 18 х 14 стављена на оцену, а спорна реч у укрштеници је била НЕПРОВЕРЉИВА. Било је 13 коментара.

        Уједном коментару сам директно по имену наведен, да сам као уредник игнорисао тај рад који је по речима коментатора прихватљив и није требао да се одбије неком ко има 85 година (!?), и требао је уредник некако да га преправи да се спорна реч елиминише. О Енигми и уредницима у њој има и додатни текст, наравно са ружним речима.

        Иако је у питању велико закашњење (ретко идем на сајтове и блогове којих је све више) морам да кажем да никад пре нисам видео приложену укрштеницу. Не само да њу нисам видео него и ниједну другу. Апостоловићеву у пошиљкама за сарадњу  Кад сам ушао у уредништво Енигме, контакти са њим већ су били прекинути.

       

Драган Лојаница



 



Нема коментара:

Постави коментар

Коментарисање је у начелу слободно. Увредљиви, спам/бот, малициозни, коментари који износе очигледне неистине и/или клевете, неће бити објављени.